Podsumowanie kampanii spolecznej ZDROWIE PRACOWNIKÓW ZYSKIEM FIRMY

W roku 2016  r. Centralny Instytut Ochrony Pracy-Państwowy Instytut Badawczy przeprowadził kampanię pn. „Zdrowie pracowników zyskiem firmy".



Celem kampanii było rozwijanie partnerskiej współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami w obszarze ochrony zdrowia pracujących poprzez wymianę dobrych praktyk, upowszechnianie wiedzy z zakresu bezpieczeństwa i zdrowia człowieka w środowisku pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników i pracodawców z zakresu promocji zdrowia. Promocja zdrowia w miejscu pracy, będąca jednym priorytetów polityki Unii Europejskiej w zakresie zatrudnienia i spraw społecznych, wpływa bowiem na obniżenie kosztów eko­nomicznych i społecznych wynikających z absencji chorobowej, wypadków przy pracy i chorób zawodowych.

źródło" http://www.ciop.pl

   

 

 

      link do informacji